Trwa nasza zbiórka crowdfundingowa.

Projektowanie przeżyć. Mechanizmy, emocje, narracja jest nowatorską wykładnią działania gier komputerowych.

Dla kogo jest tak książka?

  • dla osób ciekawych świata i zainteresowanych grami jako medium masowym
  • dla graczy, którzy chcą wiedzieć, jak gry próbują na nich wpływać
  • dla osób, które chcą tworzyć gry, ale nie wiedzą, od czego zacząć
  • dla dziennikarzy i krytyków, którym przyda się usystematyzowany przybornik pojęć i koncepcji
  • dla osób rozpoczynających karierę zawodową, które chcą uporządkować wiadomości

Ja będzie wyglądać?

  • ebook w formatach PDF, MOBI i EPUB
  • wersja papierowa to około 700 czarno-białych stron w formacie B5, z ilustracjami, w miękkiej okładce
  • brak DRM
  • przystępnie podana teoria i praktyka z ilustracjami i wykresami
  • nowatorski przewodnik po mechanizmach, emocjach i narracjach w grach komputerowych
  • nowatorski układ treści: co naprawdę oznacza pięć sekund, pięć minut, pięć godzin w grze
  • dodatkowy blok z wiadomościami wstępnymi porządkującymi pojęcia
  • omówienie gry komputerowej jako utworu, a nie jako programu komputerowego

Kto ją tworzy?

  • Jacek Wesołowski – projektant gier z wieloletnim doświadczeniem, autor „Level designu dla początkujących”
  • Kaja Mikoszewska – prowadząca ceniony podcast „Nerdy Nocą”, autorka projektu graficznego „Level designu”
  • Aleksander Spisak – autor ilustracji do „Level designu”
  • Marek Kowalik – nieustraszony łowca zaginionych przecinków i tropiciel chybionej frazy

Dlaczego warto wspierać ten projekt?

  • pierwsze kompletne omówienie gier komputerowych pisane od początku po polsku
  • autor pisze z doświadczenia, łącząc teorię z praktyką
  • gry są złożone, ale można o nich opowiadać prosto!
  • gry komputerowe to najmłodsze medium naszej kultury: potężne jak film i literatura, jednak rządzące się innymi zasadami, które warto znać i badać
  • poprzednia książka tego samego zespołu, „Level design dla początkujących”, spotkała się z życzliwym przyjęciem. Zebrane w niej doświadczenia wykorzystujemy w nowej publikacji!

Kiedy się ukaże?

  • pierwszy rozdział – bezpłatny i już dostępny
  • kampania crowdfundingowa: już trwa
  • przewidywana premiera książki: pierwszy kwartał 2019

Kontakt: wonderland.engineering@gmail.com
Dołącz do naszego wydarzenia, by śledzić postępy kampanii.

Fb G+
autor na Twitterze: twitter.com/JZillW